11 травня на шляхопроводі через залізничні колії заводу Торгмаш було відкрито після ремонту ліву смугу руху для автотранспорту. Всі роботи згідно технологічних карт, які були заплановані проектом, на даній смузі руху виконані повністю.
Відзначимо, що було влаштовано систему дренажу та водовідводу, яка не була запроектована при будівництві об’єкту. За висновками експертів, саме вода зруйнувала опори та пілони.
Також провели заміну деформаційних швів. Саме ці елементи найбільше піддаються впливу солей, води, перепадів температури та різних динамічних навантажень. Проектом капітального ремонту передбачено облаштування щебнево-мастикових швів по типу Nafutekt Plus. Цей тип швів забезпечує неперервність асфальтного покриття без тріщин, водонепроникність та плавність проїзду.
Хоча до плавності проїзду у водіїв, які рухаються мостом, виникають питання. На сьогоднішній день деформаційні шви виступають на кілька сантиметрів над рівнем асфальту. Представник підрядної компанії, яка займалась влаштуванням швів запевняє, що через місяць експлуатації шви повністю зрівняються з асфальтом. «Зверху ми присипали шов щебенем фракції 2-5 мм, тобто це півсантиметра. В процесі експлуатаціївін укатається. Мастика матеріал м’який івона зрівняється з асфальтним покриттям. Буде лише смужка чорного кольору», – запевняє Володимир Патратій.
На підтвердження своїх слів підрядник наводить успішний досвід використання системи Nafutekt Plus в Сінгапурі, країнах Європи та у наших північних сусідів білорусів.
Альтернативним варіантом могло стати облаштування багатопрофільних (модульних) швів по типу Маурер. Проте такі шви зазвичай використовують на тих об’єктах, де великі переміщення, тобто, якщо проліт більше 50-100 мм. А головне, що на практиці такі швиможуть протікати, адже резинова конструкція не настільки герметична, як щебінь з мастикою. За умови правильного і вчасного догляду, термін експлуатації облаштованих швів близько 20 років.
Вже до кінця літа чиновники обіцяють повністю завершити ремонтні роботи та відкрити рух для автотранспорту по шляхопроводу на Торгмаш в обидві сторони.