На виконання дорученнямера Броварів управління соцзахисту відкрило у нашому місті додаткові пункти обслуговування громадян. Головною метою є спрощення оформлення субсидій. Адже мешканцям віддалених від центру районів буває не дуже зручно їздити в центр.
«Близько 2-х тижнів тому у Броварах відкрилось 2 консультаційні пункти. Один знаходиться у приміщенні ЖЕКу №2, інший – у ЗОШ №3. Там працюють наші спеціалісти. Вони не лише консультують, а й приймають заяви на оформлення субсидій», – розповідає Алла Петренко, начальник управління соціального захисту населення.
Обидва пункти працюють за визначеним графіком. В ЖЕКу №2 приймальні дні – вівторок та четвер з 13-ї. до 17-ї години. У Броварській ЗОШ№3 (приймальня на 1-му поверсі) консультаційний центрпрацює в понеділок та середу з 13-ї до 17-ї години.
Такого роду практика, за короткий час вже встигла прижитися та принести позитивні результати.
«Нашою метою – було охопити більш віддалені райони. Це Торгмаш і Старе місто. Люди приходять, задоволені. Буває, що люди приносять не всі документи одразу. Їх на місці консультують, розповідають як правильно заповнювати заяву та декларацію. Черг немає, в день приймають і по 5 осіб, але це лише початок. Потрібен час, щоб охочі дізналися і почали користуватися послугами у відділеннях. Сподіваємося така практика і надалі буде приносити позитивні результати»,- додає Алла Іванівна.