Цьогорічний опалювальний сезон розпочався не без пригод. Без аварійних ситуацій все ж не обійшлося, а про підключення абсолютно усіх будинків до опалення «Броваритепловодоенергія» відзвітувалася лише минулого тижня. Тож куди звертатися, якщо цифри в квитанціях, які надійшли за жовтень, на вашу думку, завищені?
Як повідомив директор «Броваритепловодоенергії» Григорій Голубовський, щодня до підприємства надходить близько 40-60 заявок з цього питання. Точної цифри, скільки громадян звернулися з приводу перерахунку платіжок, наразі немає. Адже, як показує практика, дзвінки надходитимуть ще з тиждень-два.
Щоб оформити заявку на перерахунок квитанції за опалення, потрібно телефонувати до «Контакт-Центру» за номерами: +3804594-61111, +38(067) 483 4368, +38(093) 170 8292. Також можна скористатися його електронною версією за посиланням: https://cc.brovary-rada.gov.ua/.
Після того, як диспетчер прийме вашу заявку, її автоматично передадуть до «Броваритепловодоенергії». Далі майстри підприємства нададуть інформацію щодо того, якою була ситуація з опаленням у будинку чи під’їзді заявника, чи були там аварійні відключення тепла, коли саме його увімкнули тощо. І якщо буде зроблений висновок, що послуга з постачання опалення у вашому випадку надавалася не в повному обсязі, ви можете розраховувати на перерахунок квитанції.
Читайте також: Міський бюджет компенсує «Броваритепловодоенергії» понад 3,5 млн грн. різниці в тарифах