23 червня відбулася нарада Броварського міського голови з перевізниками за участі представників КОДА, поліції та Укртрансбезпеки з приводу діяльності нелегальних автобусних маршрутів у місті.
Зокрема, Яна Ліпська, начальниця відділу експлуатації комунальних об’єктів, інфраструктури та транспорту, підкреслила, що представники міськради ще з 2016-го року неодноразово надсилали листи до Укртрансбезпеки та патрульної поліції зі вказаними часом та місцями діяльності нелегалів. Вже 1.5 тижні проводяться регулярні щоденні інспекції, які перешкоджають роботі таких маршрутів.
Перевізники, своєю чергою, підкреслили, що через нелегалів вони зазнають значних збитків. Та й загалом пасажиропотік останнім часом значно впав. Більшість офіційних маршруток зараз їздять майже порожніми, навіть у час пік. На центральних вулицях автобуси їздять чи не кожну хвилину. Тож альтернатив нелегальним автобусам у пасажирів, насправді, вистачає.
Як варіант вирішення проблеми, офіційним перевізникам запропонували внести зміни в їхні чинні маршрути та організувати легальні експрес-автобуси у ранковий час пік (з 7 до 9 години). Для цього планують направити до КОДА листа з відповідним проханням.
Також на нараді підкреслили, що Бровари – далеко не єдине місто, котре має проблему з нелегальними перевізниками. Лише за останній тиждень в Київській області склали 35 протоколів з фіксацією відповідних правопорушень.
Окремо підіймалося питання щодо заборони проїзду важковантажного транспорту вулицею Київська. За словами міського голови, через ремонт Об’їзної дороги багато водіїв завертають до Броварів. Незважаючи на те, що діє заборона транзитного руху великовагового транспорту через місто, водії вантажівок не беруть це до уваги та вперто порушують встановлені правила. Особливо часто такі автівки зявляються у місті глибоко вночі. Через це відчутно страждає дорожнє покриття на одній з головних вулиць міста.
Ігор Сапожко звернувся до Укртрансбезпеки з проханням поставити пост на вказану ділянку для контролю за подібними порушеннями. Одначе представники держслужби пояснили, що це неможливо, адже їм просто не вистачає для цього працівників. А отже було запропоновано встановити спеціальні автоматичні комплекси габаритно-вагового контролю (такі свого часу вже були встановлені на Київській). Питання по це будуть розглядати пізніше.