У Броварській міській раді почне роботу вдосконалений електронний контакт-центр для цілодобових звернень громадян в телефонному режимі.
Контакт-центр вже працює в міськраді два з половиною роки, але нині діюча програма має багато недоліків та потребує покращення. Тому депутати під час червневої сесії прийняли рішення придбати нову, більш досконалу, з відповідними характеристиками програму.
«Це комплексна система, яка дозволяє максимально ефективно реагувати на звернення громадян та контролювати строки їх виконання. Городяни можуть звертатися крім телефону, в електронному форматі через сайт Броварської міської ради», – пояснила начальник відділу інформаційно – довідкової служби Контакт-центру Яна Івасик.
Номер телефону контакт-центру не зміниться: 6-11-11. Містяни можуть звертатися щодо всіх комунальних питань: водоканал, ліфти, обрізування дерев, дороги, люки, вуличне освітлення, проблеми з безпритульними тваринами.
Алгоритм роботи з кожним зверненням складається з п’яти етапів:
1. Прийом звернення.
2. Передача звернення на виконання відповідним службам міста.
3. Безпосереднє виконання робіт службами та надання звіту до Контакт-центру щодо його виконання.
4. Перевірка виконання звернення, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику, з метою підтвердження усунення проблеми.
5. Закриття звернення як виконаного.
Чому броварчанам варто звертатися з комунальними питаннями саме через цю систему? Бо допомога надаватиметься максимально оперативно, є регламенти виконання робіт.
Крім цього, у контакт-центрі мешканцям нададуть консультаційні роз’яснення щодо будь-яких питань із забезпечення життєдіяльності міста, благоустрою, транспортної комунікації, попередження надзвичайних ситуацій, послуг житлово-комунального характеру, зелених зон та насаджень, освітлення вулиць та доріг міста тощо у телефонному режимі.