У неділю, 22 квітня, броварський парк «Перемога» перетворився на справжнє дитяче «Місто професій».
І ні, це не були звичайні ввідні лекції про те, що робить тітонька-касир чи дядечко поліцейський, це десятки локацій, на яких юні професіонали не просто слухали, а й самі вчилися розрізняти фальшиві гроші, лікувати тваринам зуби та… брати відбитки пальців.
Профорієнтаційний захід для дітей та підлітків віком від 3 до 17 років пройшов у нашому місті вперше, проте для міжнародного проекту це вже четвертий сезон.
«Основна мета нашого проекту – дати шанс кожній дитині реалізувати свій потенціал. У суботу, 21 квітня, ми відкрили вже четвертий сезон і якщо у минулому році ми охопили 29 міст України, а це 400 тисяч дітей, то цьогоріч у нас заплановано 42, – зазначила керівник проекту «Місто професій» Анастасія Макарчук. – Такі заходи дають змогу розібратися дитині у різноманітті професій, а головне – спробувати себе в них».
Система така: на вході дитина отримувала паспорт та карту представлених професій, після чого йшла «влаштовуватися на роботу». На кожній з локацій учасник отримує завдання (відповідно до професії), за виконання якого отримувала заробітну плату – 50 гривників, які можна було витратити у спеціальній крамниці солодощів та сувенірів на території містечка. Мінімальна ціна – 200 гривників, тобто дитина, як мінімум, повинна була пропрацювати на чотирьох професіях.
У Броварах їх було представлено аж 54, починаючи від касира в банку і закінчуючи інсталятором. Неозброєним оком було помітно, що найбільш популярні професії – в службі ДСНС та поліції, принаймні транспорт цих служб через дітвору ледь вдавалося розгледіти. Досить пристойна черга і на професію ветеринарного стоматолога – конкуренція, що поробиш. Діти вчилися грати на музичних інструментах, малювати, дівчата вивчали усі тонкощі професійного мейкапу, а хлопці – грати у футбол. Захід тривав з 12:00 до 15:00, крамниця була відкрита до останнього покупця.
Загалом, захід відвідали 3246 дітей (!), що досить красномовно свідить про успішність і значимість подібних подій. Часто люди вагаються при виборі професії саме тому, що не до кінця розуміють, з чим матимуть справу. Тож це справді чудова нагода показати дитині, як це все виглядає зсередини. І, насправді, якщо хоча б 1-му % відвідувачів цей захід дасть змогу зрозуміти і визначитись з майбутньою професію – це вже безперечний успіх.