Вдосконалений електронний Контакт-центр Броварської міської ради почав свою роботу 20 липня. Відтепер броварчани можуть у будь-який час скористатися зручним та доступним сервісом за посиланням https://cc.brovary-rada.gov.ua.
За допомогою особистого кабінету громадяни мають змогу залишати звернення із додаванням фото, слідкувати за станом виконання, отримувати звіти та багато іншого.
Попередня програма працювала два з половиною роки, проте мала багато недоліків і давно потребувала покращення.
Номер телефону контакт-центру не змінився: 6-11-11. Телефонувати можна щодо будь-яких питань комунального характеру: водоканал, ліфти, обрізування дерев, дороги, люки, вуличне освітлення, проблеми з безпритульними тваринами.
Алгоритм роботи з кожним зверненням має п’ять етапів:
- 1. Прийом звернення.
- 2. Передача звернення на виконання відповідним службам міста.
- 3. Безпосереднє виконання робіт службами та надання звіту до Контакт-центру щодо його виконання.
- 4. Перевірка виконання звернення, яка передбачає зворотній дзвінок заявнику, з метою підтвердження усунення проблеми.
- 5. Закриття звернення як виконаного.
Важливо, що допомога надаватиметься максимально оперативно, є регламенти виконання робіт.
Крім цього, у контакт-центрі мешканцям нададуть консультаційні роз’яснення щодо будь-яких питань із забезпечення життєдіяльності міста, благоустрою, транспортної комунікації, попередження надзвичайних ситуацій, послуг житлово-комунального характеру, зелених зон та насаджень, освітлення вулиць та доріг міста тощо у телефонному режимі.
Для того, щоб звернутися за вирішенням відповідного питання, мешканцям достатньо зареєструватись в особистому кабінеті за допомогою державного сервісу ID.gov.ua, або просто зателефонувати за номерами 04594-6-11-11, 093-170-82-92, 067-483-43-68.