Карантинні заходи на багатьох підприємствах стали причиною значного скорочення виробництва, або навіть його зупинки. Тож не дивно, що кількість безробітних за останні місяці значно виросла, а значить потреба у роботі Центру зайнятості є необхідною як ніколи.
Отримання допомоги по безробіттю, пошук нової роботи чи перепрофілювання – це все у компетенції спеціалістів БЦЗ. Щоденно фахівці Відділу активної підтримки безробітних тримають зв’язок з клієнтами у телефонному режимі та консультують їх за допомогою онлайн-ресурсів. Спеціалісти знайомлять з основними послугами, які надає служба зайнятості, наявним переліком вакансій, допомагають у складанні резюме. Особливу увагу акцентують на перевагах легальної зайнятості та ризиках нелегальної трудової міграції.
Під час карантинних заходів броварчани мали змогу безпечно та ефективно користуватись електронними сервісами ДСЗ: «Електронний кабінет шукача роботи», «Профорієнтаційна платформа», «Освітній портал», а також проходити різноманітні освітні онлайн-курси (Prometeus, LingvaSkills, Coursera, «Дія. Ціфрова освіта» тощо). Наведемо посилання на деякі з них нижче:
✅Освітній портал ДСЗ https://skills.dcz.gov.ua/
✅Дія. Цифорова освіта https://osvita.diia.gov.ua/
✅Прометеусhttps://prometheus.org.ua/
✅Curserahttps://www.coursera.org/
З початку карантину Броварським міськрайонним центром зайнятості було проведено 24 інформаційних вебінари на теми: «Особливості відвідування служби зайнятості під час карантину», «Сучасні інструменти професійної орієнтації», «Складання резюме», в якихвзяло участь 143 особи. Ще більше 800 осіб отримали індивідуальну інформацію в телефонному режимі . Найближчим часом також заплановано проведення вебінарів на теми: «Відеорезюме – інноваційний інструмент пошуку роботи» та «Готуємося до відкриття власної справи».
Усіх зацікавлених в навчанні чи пошуку роботи завжди готові проконсультувати спеціалісти відділу активної підтримки безробітних за телефоном:8 (04594) 6-64-21.