У Центрі обслуговування «Прозорий офіс» встановили сервіс відеозв’язку для нечуючих та слабочуючих людей – перекладач жестової мови “Сервіс УТОГ”
“СЕРВІС УТОГ” встановлено на планшеті – це доступний відеозв’язок з професійним перекладачем жестової мови цілодобово та сім днів на тиждень.
Тестували сервіс у Центрі обслуговування радник міського голови з питань безбар’єрності Олена Акопян, депутат районної ради В’ячеслав Ярошевський (ініціатором запровадження сервісу на території Броварської ОТГ став саме він), і Тамара Барбон, яка має інвалідність зі слуху з дитинства та очолює місцевий осередок спільноти людей з порушенням слуху.
“Онлайн-сурдоперекладач запроваджений, щоб чітко і якісно спілкуватися з нечуючою людиною. За допомогою адміністратора, через онлайн-зв’язок відвідувач зможе якісно та швидко отримати: консультацію, подати звернення, подати документи на замовлення адміністративної послуги. Ми сподіваємося, що так зможемо приділити ще більше уваги всім відвідувачам”, – розповіла начальник Прозорого офісу Наталія Попович.
Разом з адміністрацією Прозорого офісу, присутні здійснили відеодзвінок у Viber і поспілкувались за допомогою перекладачки з жестової мови.
Основним засобом спілкування для понад 42 тисяч громадян з порушеннями слуху (жестомовних осіб) в Україні є українська жестова мова.Тож, і для жестомовних мешканців нашої громади, завдяки впровадженому технічному та програмному забезпеченню, послуги Центру обслуговування «Прозорий офіс» стають зручнішими та доступнішими.