За останній час мешканці Броварів, які активно користуються міським маршрутом №5, неодноразово скаржились як до нашої редакції, так і до міського контакт-центру стосовно певних проблем із якістю послуг на даному маршруті. Отож, що не задовольняє мешканців, так чи є сама проблема, давайте разом розберемось.
За інформацією начальника відділу інформаційно-довідкової служби «Контакт-центр» Олени Калашник, загалом до колцентру надходить приблизно 12-15 звернень в місяць стосовно «п’ятірки» і це тільки ті, хто телефонує, а скільки мовчки терплять чи не знають куди звернутись, навіть важко уявити.
Вочевидь скаржаться броварчани на незадовільний рух автотранспорту безпосередньо і міському голові. На останній позачерговій сесії Ігор Сапожко звернувся особисто до Володимира Білоконя, директора ТОВ «Автопас-К», що обслуговує маршрут №5, який також є депутатом Броварської міської ради, з проханням вирішити питання щодо скорочення інтервалу руху між транспортними засобами, особливо в години час пік.
«Володимире Олексійовичу, можливо, Ви до мене дослухаєтесь, на п’ятий маршрут вранці, в час пік добавити автобус, бо людей дуже багато, саме по п’ятому маршруту», – зазначив мер Броварів.
В свою чергу Володимир Білоконь пообіцяв дослухатись до прохання.
Дійсно, скаргою №1 серед мешканців є те, що маршрутки періодично «випадають» із графіка (повинні ходити кожні 20 хв.), а в час пік розриви у маршрутів бувають і 30 хвилин, і навіть 40. А якщо додати до цього, що у зимову пору року температура на вулиці досить таки некомфортна , то у такому довгому очікувані міського транспорту взагалі немає нічого приємного. Та навіть дочекавшись потрібний автобус скоріше за все місця в ньому вже не знайдеш. Тож більшості броварчан доводиться їхати на Масив «перекладними» – з пересадками.
Тому ми також вирішили поспілкуватись із директором ТОВ «Автопас-К» з приводу ситуації на маршруті.
«Справа в тому, що на цьому тижні у нас поламалось до 8 машин, включно із резервними машинами. Ми закривали як могли. Так, у нас були збої, але тільки на цьому тижні – це понеділок, вівторок, середа і четвер. А так до цього дня у нас не було ніяких збоїв», – пояснив Володимир Білоконь.
Наступною проблемою за кількістю скарг є відсутність на автобусних зупинках розкладу руху маршруту. Через це пасажирам важко орієнтуватись, коли чекати наступний автобус.
На це Володимир Білоконь зазначив: «Розклад ми оновлюємо раз у рік. Хто їх зриває я не розумію».
Також броварчани зазначають, що у вечірній час маршрутка не заїжджає на Промзону, а одразу повертає з бульвару Незалежності на «Термінал». В час пік, особливо, коли маршрутка завантажена, водій запитує у пасажирів чи хтось виходить на заводі? Коли чує у відповідь – «ні», то не заїжджаючи завертає на вул. Петлюри, але ж на зупинках стоять люди і чекають на транспорт. Багато людей там працюють і вони не можуть звідти виїхати.
Директор ТОВ «Атопас-К» в цьому проблеми не бачить:«Були проблеми, один чи два ризи. У нас був один водій, який цим займався, але станом на сьогоднішній день, він навіть не працює на підприємстві. А зараз конкретно диспетчер працює над цим питанням і перевіряє, як водії слідують своєму маршруту. Всі водії розписались в інструктажі, що не мають права порушувати графік руху – за це їх чекатиме дуже суворе покарання разом із відстороненням з роботи».
Багато скарг стосовно того, що громадяни просто не поміщаються у маршрутку, а поки чекають наступну запізняться на роботу/навчання. Тож, основне запитання – чи збільшиться кількість машини у час пік для вирішення даної проблеми?
«Знову ж таки немає в цьому проблеми, зараз це питання уже вирішене. Була проблема, що машини не виїжджали повністю на маршрут. Всі проблеми на сьогоднішній день вирішені, машини виїжджають у повному об’ємі. А якщо виїжджають всі машини, то проблему в цьому немає. Тобто я не бачу причини додавати ще одну машину. Час руху авто ви можете побачити у графіку», – зазначив Володимир Білоконь.
Чи справді проблема вирішена ми з вами дуже скоро переконаємось, як то кажуть, на собі.
Журналісти «Громадського Ревізору» будуть і надалі слідкувати за ситуацією стосовно якості послуг перевізників міських маршрутів та висвітлювати її в своїх наступних матеріалах.
ГРАФІК РУХУ
маршрут № 5
Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Нове кладовище | Термінал | Олімп | Термінал | Олімп | Термінал | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |||||||||||||
1 авт. |
6:10 | 6:47 | 7:24 | 8:01 | 8:38 | 9:10 | 9:53 | 10:25 | 10:08 | 11:40 | 12:23 | 12:55 | 13:38 | 14:10 | 14:53 | 15:25 | 16:08 | 16:45 | 17:23 | 18:00 | 18:44 | 19:16 | 19:59 | 20:31 |
2 авт. |
6:25 | 7:02 | 7:38 | 8:16 | 8:53 | 9:25 | 10:08 | 10:40 | 11:23 | 11:55 | 12:38 | 13:10 | 13:53 | 14:25 | 15:08 | 15:40 | 16:23 | 17:00 | 17:38 | 18:15 | 18:59 | 19:31 | 20:14 | 20:46 |
3 авт. |
6:40 | 7:17 | 7:52 | 8:31 | 9:08 | 9:40 | 10:23 | 10:55 | 11:38 | 12:10 | 12:53 | 13:25 | 14:08 | 14:40 | 15:23 | 16:00 | 16:38 | 17:15 | 17:57 | 18:29 | 19:14 | 19:46 | 20:29 | 21:01 |
4 авт. |
6:55 | 7:32 | 8:06 | 8:46 | 9:23 | 9:55 | 10:38 | 11:10 | 11:53 | 12:25 | 13:08 | 13:40 | 14:23 | 14:55 | 15:38 | 16:15 | 16:53 | 17:30 | 18:12 | 18:44 | 19:29 | 20:01 | 20:44 | 21:16 |
5 авт. |
7:10 | 7:47 | 8:20 | 9:01 | 9:38 | 10:10 | 10:53 | 11:25 | 12:08 | 12:40 | 13:23 | 13:55 | 14:38 | 15:10 | 15:53 | 16:30 | 17:08 | 17:45 | 18:27 | 18:59 | 19:44 | 20:16 | 20:59 | 21:31 |
