З настанням теплих днів все частіше броварчани почали виходити на прогулянки до центрального парку Перемоги, щоб відпочити чи розважитися, та всі ми знаємо, що на природі швидко «нагулюєш апетит». Тож чиновники вирішили, що у оновленому парку слід додати більше функціональних локацій для урізноманітнення дозвілля броварчан та гостей міста, а також місць, де можна трошки підкріпитись
У минулому випуску «ГР» №1 (123) ми інформували про оголошений конкурс для підприємців, які мають бажання працювати у парку
За тиждень свої пропозиції надали більше 120 учасників, сам конкурс на визначення переможців відбувся 24 квітня, точніше перший його етап. Зважаючи на значний попит та велику кількість заявок, засідання комісії вирішили розділити на 2 частини.
У перший день конкурсного відбору визначали перможців у категорії «Тимчасова споруда для торгівлі» шляхом нарахування балів за критеріями. Підприємці подавали свої пропозиції для облаштування десяти локацій у різних куточках парку.
В умовах конкурсу були чітко визначені вимоги, які мають бути відображені у конкурсній пропозиції учасників і яким повинні відповідати проекти, а саме:
• ціна, яку пропонує суб’єкт господарювання (чим вища, тим більше балів отримував претендент);
• зовнішній вигляд споруди, яка має бути креативною і водночас оформленою з дотриманням стилю паркової зони (виконана у коричнево-зелених кольорах з використанням декору з дерева). Крім того, така споруда має бути обов’язково одноповерховою та зі способом торгівлі «з вікна»;
• облаштування прилеглої території з «родзинкою» соціального спрямування;
• асортимент товарів для дрібнороздрібної торгівлі.
За кожен лот, а саме місця на території парку «Перемога», які були визначені управлінням економіки та інвестицій заздалегідь, боротьба розігралась не на жарт – змагалися до 10 претендентів. У кожного кандидата були досить цікаві пропозиції, і якщо з питанням ціни все просто – у кого найвища запропонована сума за «лот на аукціоні», тому і найбільший бал – 40, то з іншими критеріями для оцінювання було складніше.
Наприклад, з зовнішнім виглядом деякі учасники перемудрували – то запропонували барну стійку, то брендову франшизу морозива та пекарні, які взагалі не вписуються у вимоги до дизайну. Також найчастішою помилкою у конкурсних пропозиціях була презентація проекту оформлення МАФу як міні-кафе, що суперечить конкурсним умовам. За всі помилки та невідповідності комісія знижала бали.
Зауважимо, що серед претендентів були справді цікаві та ексклюзивні для Броварів пропозиції – як от проект еко-веганського направлення, міні-кінотеатр просто неба та навіть безкоштовний прокат велосипедів та самокатів для діток.
Тож членам комісії насправді було важко визначитися, адже всі учасники були підготовлені, а проекти цікавими, але ж траплялось, що через грубі порушення навіть фаворитам ставили низькі бали.
Тож, переможцями аукціону, що відбувся 24 квітня, стали підприємці, визначені в табл. 1.
Також в перший день конкурсу визначили переможця у категорії «Надання в прокат електричних дитячих машинок». Ним стала ФОП Чумаченко С. О., яка запропоновала найвищу ціну, а найголовніше – були надані всі актуальні дозволи та паспорти на дитячий транспорт.
Слід зазначити, що під таку розвагу управління економіки та інвестицій виділило окрему ділянку спеціального профільного призначення – Дитячу автомобільну дорогу. Тож відтепер машинок на центральному вході у парк не буде.
На закінчення першого дня відбору члени конкурсної комісії звернули увагу підприємців, що отримати перемогу в аукціоні – це добре, але це частина справи. Головне тепер всім, хто отримав можливість відкрити свої торгово-розважальні локації, встигнути запустити запропоновані проекти. На все про все чиновники відвели 1 місяць, а інакше їх шансом скористуються конкуренти.
Тож, провести час на свіжому повітрі чи то з друзями, чи то з сім’єю, чи просто мрійливо прогулятися та насолодитися «цивілізовною природою» – удвічі гарна ідея, враховуючи, що найулюбленіший парк броварчан поповниться цікавинками.
Олена Баркова