Останнім часом почастішали звернення від броварчан на неправильне нарахування в квитанціях на оплату житлово-комунальних послуг. Серед «злісних штрафників», які регулярно приписують зайві кубометри та кіловати ПАТ «Київоблгаз» та ПАТ «Київобленерго». Як уникнути непорозумінь, не витрачаючи свій час на кілометрові черги та численні звернення, дізнавався «ГР»
«Особистий кабінет»як панацея
Для того, щоб споживачі максимально зручно керували своїми розрахунками та сплачували лише за спожите, надавачами послуг з газопостачання та електропостачання було запроваджено інтернет-сервіс «Особистий кабінет».
Цей сервіс дозволяє в будь-який зручний для клієнтів час оплатити за послуги онлайн.
Крім того, можна переглянути історію свого особового рахунку, дізнатись свій тариф та поточний баланс, нараховані пільги та субсидії і навіть звернутись до фахівців компанії із запитанням, скаргою чи пропозицією. І все це, не виходячи з дому.
Та головна перевага кабінету – ви маєте можливість передати фактичні показники лічильника на поточну дату.
Звертаємо особливу увагу, що сервіс передачі показників за світло доступний з 1 по 25 число поточного місяця, в тому числі для зонного обліку.
Передачу показників газового лічильника слід проводити з 1 по 5 число поточного місяця. Дотримуючись цих умов, ви завжди будете отримувати правильні нарахування.
«Завдяки можливостям, які надає Особистий кабінет, у клієнтів компанії відпадає необхідність відвідувати районні відділення для звірки й уточнення оплат», – пояснює начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Київоблгаз» Ігор Охріменко.
Від споживача потрібно лише провести первинну реєстрацію, яка займає кілька хвилин.
Як зареєструватись
Реєстрація користувача ПАТ «Київоблгаз» проводиться на сайті 104.ua в кілька етапів. Спочатку потрібно заповнити особисті дані – номер особового рахунку, сума останнього платежа за газ (можна подивитись в паперовій платіжці за останній місяць) та контактні дані – номер телефона та адресу електронної пошти.
Для перевірки вашої електронної адреси вам буде надіслано електронного листа, який зазвичай надходить за кілька хвилин. Отримавши листа, перейдіть за посиланням, яке міститься у повідомленні.
Після цього на ваш е-mail буде надіслано іншого листа – вже з логіном та паролем.
На цій же сторінці ви можете змінити пароль. В компанії радять одразу змінити пароль. По-перше, свій пароль легше запам’ятати, по-друге, це варто зробити з міркувань безпеки.
Загалом інтерфейс кабінету – простий та зрозумілий. Додатково на сайті компанії є докладна інструкція користування кабінетом.
Реєстрація нового користувача ПАТ «Київобленерго» проводиться на сайті my.koe.vsei.ua. Весь процес займе не більше1 хвилини.
Достатньо обрати райнной підрозділ, наприклад, Броварський РП. Далі ввести номер особового рахунку (о/рахунок) та рахунку за електроенергію (рахунок за е/е), які можна подивитись в паперових платіжках.
Потім заповнити контактні дані – номер телефону та e-mail і тут же одразу вигадати власний пароль.
Для перевірки електронної адреси вам також буде надіслано електронного листа з посиланням за яким потрібно перейти для закінчення реєстрації
Крім загальних опцій, функціонал «особистого кабінету» дозволяє переглянути історію фактичного споживання електричної енергії та її вартість помісячно. Це допоможе планувати свої витрати на оплату комуналки.
Тож, не гайте часу, реєструйтесь в Особистих кабінетах та керуйте своїми платежами самостійно. Це значно заощадить ваш час та збереже нервову систему.
Вікторія Майстренко
