Вже понад рік мешканців під’їзду №4, що у будинку за адресою бульвар Незалежності, 11, непокоїть робота домофону. Через його несправність броварчани мають ряд незручностей, серед яких безперешкодний доступ сторонніх осіб, проведення підлітками активного тютюново-алкогольного дозвілля і ночівля безхатченків
До редакції «ГР», звернулась Ольга Петрівна, мешканка 4-го під’їзду, яка попросила допомогти у вирішенні проблеми з домофоном. Питання в тому, що компанія-надавач послуг не надто квапиться усувати несправності в роботі приладу. Мало того, продовжує надсилати квитанції на сплату послуг, які фактично не надає. Як виявилось, у Броварах дана проблема не поодинока.
Система для набору і дозвону до квартири світиться та реагує на номер квартири, однак толку від неї ніякого – розповідають мешканці. Сигнал у квартири не доходить, а вхідні двері запросто відкриваються і без спеціальних ключів.
Почалася історія з 2007 року, коли мешканці підписали договір про надання послуг з ТОВ «КС-Домофон». Саме тоді, підписуючи договір, мешканці розраховували на якісне надання послуг. І якщо до 2015 року ще можна було якось налагодити діалог із представниками фірми, то останнім часом ця справа стала марною.
«І я і мешканці неодноразово телефонували туди, запитували, в чому проблема і як скоро її вирішать. Останнього раз домофон перестав працювати 18 грудня 2015. Скільки я звонила, без кінця. Говорили, що хтось там щось поламав, тому ми не будемо ремонтувати. Але це їхні зобов’язання відновлювати, ми їм гроші за це платимо. Я ж не винна в тому, що хтось ламає», – скаржиться пані Ольга.
Дзвінки й скарги, як виявилось, надходили не від одного і не від двох мешканців під’їзду, і на постійній основі. Згідно із договором, компанія зобов’язується вчасно усувати будь-які несправності, слідкувати за рівнем справності панелі виклику, блоку живлення, електромагнітного замка, абонентського приладу, кабельної мережі та дверей.
Окрім цього, надавач послуг зобов’язується проводити планові та профілактичні роботи не рідше, ніж раз на місяць. На ділі ж, на цей та деякі інші пункти договору, компанія просто закрила очі.
«Я їм лист написала, що я відмовляюсь від цієї слухавки. Нехай прийдуть і відріжуть її, бо платити за неї не буду. Але там, по-моєму, лише бухгалтер слухавку бере, в тій організації. Я запитувала, що це за відділ, куди я дозвонилась, з ким я розмовляю. Мені відповіли, що це бухгалтерія. Після того як я їм написала лист, вони декілька місяців не надсилали рахунків. А потім, вже у квітні 2016 приходить квитанція і борг 70 гривень», – показує квитанції з сумами боргу пані Олена.
Журналісти «ГР» теж намагалися вийти на зв’язок із компанією, але спроби виявилися марними. За вказаними номерами ніхто не відповідав. Сайт теж не працює. Інтернетом ширяться коментарі, що компанія понесла збитки, тому ледве доживає свого віку. І незадоволених послугами, як виявилось, вистачає не лише у місті Бровари.
«Ніколи в житті не звертайтесь до цієї компанії! Це шахраї. Ми багато витратили нервів, сил та часу, щоб відстояти свої права», – сиплять незадовільними відгуками про компанію користувачі з м.Києва.
Промоніторивши інтернет, вдалося з’ясувати, що з 2007 року існувало декілька компаній КС «Домофон» з представництвами у різних містах України. Квитанції броварчанам виставляє не та компанія, з якою було укладено договір, а фірма ТОВ «КСД омофон і Ко».
Ми зателефонували до Харкова. Там нам повідомили, що вони працюють лише по місту і не мають представництв в Києві та області. На цій мінорній ноті, ми продовжили спроби вийти на зв’язок із київською псевдокомпанією. Там, на жаль, не могли повідомити ні адреси їх перебування, ні юридичної адреси, куди надсилати скарги, ані контактів, чи хоча б прізвища директора. Натомість наголосили, що борг за квитанціями мешканцям треба обов’язково сплатити, – бо «… так треба!». Та все ж чергову заявку на усунення несправностей прийняли.
Броварчани тим часом думають, як вийти із замкненого кола: «Я вже говорила, щоб зібрались сусіди чоловіки, та й зняли всі їх прилади. А ми б уклали договір з кимось іншим. Так не можна, бо це їхня власність. Треба чекати, поки вони самі приїдуть і все познімають. А вони зрозуміло, що не їдуть», – додає пані Ольга. У такому разі мешканцям залишається збирати інформацію про ненадання послуг та незаконну діяльність компанії та звертатися до суду. Тож так чи інакше, а проблема поки залишається невирішеною. Як і питання про те, хто з «КС-Домофон» має відповідати за ненадані послуги. Повіримо востаннє на слово, що за два тижні все-таки домофон запрацює.
Софія Левицька